Afrika/AzieTrip - Reisverslagen van Iddo en Yael - WaarBenJij.nu Afrika/AzieTrip - Reisverslagen van Iddo en Yael - WaarBenJij.nu

Afrika/AzieTrip

Op 6 mei vertrekken we vanuit Rotterdam met de bus naar Barcelona. In Barcelona genieten we nog een paar dagen van de mooie stad en nemen op 10 mei de boot naar Tanger, Marokko. Daar verblijven we een aantal dagen bij familie in Asilah. Vanaf hier staat niks vast. De route is uitgestippeld: ten noorden van Afrika langs de westkust, halverwege oversteken naar Oeganda en vanaf daar via Ethiopie naar Zuidelijk Afrika. De volledige route kan je op de kaart in het dagboek bekijken. Onderweg bezoeken we diverse projecten van Save the Children en in Oeganda blijven we twee maanden waar we diverse bijdragen leveren aan het onderwijsprogramma van Save the Children. Als je ons wilt blijven volgen, dan kan je linksonder je emailadres of telefoonnummer invoeren zodat je bericht krijgt nadat er iets op de website is geplaatst.

Groetjes,
Iddo & Yael

Ps na 10 maanden afrika, zijn we richting azie vertrokken om onze horizon nog iets meer te verbreden :)