Bedankt! - Reisverslag uit Takoradi, Ghana van Iddo en Yael - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Takoradi, Ghana van Iddo en Yael - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Door: Yael

Blijf op de hoogte en volg Iddo en Yael

23 September 2009 | Ghana, Takoradi

Lieve iedereen,

Bedankt voor alle leuke (verjaardags)berichten. Echt super dat iedereen nog steeds meeleest. We zijn natuurlijk ook wel heel snel met plaatsen ;-)

Zitten nu in Takoradi, Ghana en gaan morgen richting het noorden naar Mole National Park waar we olifantjes gaan kijken.

Heel veel liefs,
Iddo & Yael

  • 23 September 2009 - 18:58

    Marleendew:

    Hallo!!

    Mooie foto's maken jullie!!!

    Veel plezier bij de olifantjes!!

    groetjes

  • 23 September 2009 - 19:32

    Erik Overdick:

    He luitjes! wat een stoere verhalen! wens jullie nog veel plezier!

  • 24 September 2009 - 08:09

    Nicole:

    Heeeeey,
    Wat een ontzettende gave veslagen en foto's en reallife moet nog beter zijn. Yael ik zie nu dat ik te laat ben maar alsnog gefeliciteerd. Ik was op vakantie (geen www gehad)
    Ik zeg WOW wat een experience for life zeg die jullie meemaken. Vind het zo gaaf dat jullie dat gewoon doen. En helemaal voor die lieve koppies van kids.
    Enjoy big time.

    Lieve groetjes uit Brabant
    xxx Nicole

  • 01 Oktober 2009 - 20:55

    Anita :

    Beste Yael, ik had recentelijk voor het eerst jouw reisverslagen ontvangen - was mijn Nederlands maar beter, dan kon ik uitdrukken wat ik ervan vond (geweldig?! fantastisch?! geniaal?! super tof gaaf?! ademberovend mooi?). Wat een mooie foto's, wat een leuke en grappige reisverslagen! Ik vond het ook leuk om op deze manier Iddo eens te leren kennen - ehem, ten minste op de foto en van zijn teksten. Geniaal. Ik wens jullie nog veel, veel plezier en ben al benieuwd op jullie volgende berichtgeving! Beste wensen. Groetjes Anita

  • 28 Oktober 2009 - 15:28

    Syb:

    Dag lieve broer en schoonzus,

    Vandaag heb ik voor de zoveelste keer jullie foto's bekeken. Het blijft indrukwekkend wat jullie allemaal gezien hebben. Binnenkort maar weer even bellen. Ik ben namelijk benieuwd hoe het met jullie gaat. Hier gaat alles nog prima, dus daar valt weinig over te melden.

    x Syb

  • 23 November 2009 - 19:10

    Fam. Van Grootheest:

    Opnieuw genoten van jullie verhalen.
    Erg leuk weergegeven en de foto's zijn prachtig en afwisselend.
    Wat maken jullie samen veel mee.
    We zien uit naar het volgende verslag,zo kunnen we een beetje meereizen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iddo en Yael

Van Nederland naar Afrika en Azie.

Actief sinds 14 Dec. 2008
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 56598

Voorgaande reizen:

06 Mei 2009 - 01 December 2010

Afrika/AzieTrip

Landen bezocht: