Ivoorkust - Reisverslag uit Abidjan, Ivoorkust van Iddo en Yael - WaarBenJij.nu Ivoorkust - Reisverslag uit Abidjan, Ivoorkust van Iddo en Yael - WaarBenJij.nu

Ivoorkust

Door: Yael

Blijf op de hoogte en volg Iddo en Yael

06 September 2009 | Ivoorkust, Abidjan

Dag lieve mensen,

Dit bericht is vers van de pers. Inmiddels zitten we in Abidjan, in alles behalve naam de hoofdstad van Ivoorkust. Na 4 maanden beschikken we over een eigen laptop en bevinden we ons vanaf nu in meer ontwikkelde landen, dus dat is goed nieuws betreft de actuele berichtgeving. Zojuist de verslagen van Mauritanie, Senegal en The Gambia geplaatst. Om de foto's te bekijken ga je naar de foto's www.yaeleniddo.waarbenjij.nu. De verslagen van Guinea-Bissau en Guinea zullen nu ook niet meer lang op zich laten wachten. Morgen vertrekken we met een collega van Save the Children naar Abengourou om een project van een van de partners van Save the Children Nederland te bezoeken. Dinsdag weer terug naar Abidjan en dan vertrekken we halverwege de week naar Ghana waar we heerlijk gaan uitrusten op het strand in Busua. De laatste weken veel gereisd in barre omstandigheden :) dus we houden een minivakantie tijdens onze reis. Tot zover de preview en tot snel!
Liefs, Iddo & Yael

  • 06 September 2009 - 19:30

    Saskia:

    Hé Yael en Iddo,
    opeens komen er dan weer vele verslagen tegelijk binnen op mijn mail. Via Karlijn hoor ik zo nu en dan hoe het gaat. Maar het is goed om het zelf te kunnen lezen en te zien dat alles goed gaat. En wat een geweldige verhalen! Maar de foto's vind ik helemaal te gek! Ik krijg wel echt reiskriebels als ik dat allemaal zie.... Enig idee wanneer jullie in Oeganda denken aan te komen? Goede reis verder,
    Saskia

  • 07 September 2009 - 09:05

    Robin :

    Dan toch nog eens een up-date... Ziet er allemaal fantastisch uit, die verhalen ga ik wel een x rustig lezen.

    Hier alles gewoon z'n gangetje en weinig nieuws eigenlijk.

    Eind januari ga ik voor 3,5 week naar Tanzania....wellicht zijn jullie dan in de buurt!

    Geniet er nog van. Gr Robin

  • 07 September 2009 - 18:00

    Marleen De Wit:

    Hee Iddo en Yael,

    ik zocht jullie al een tijdje, maar kon niets vinden op deze site...nu ineens alles in 1x...
    Hele gave foto's, ziet er superleuk/mooi uit!
    Heel veel plezier op jullie reis en samen!

    liefs marleen

  • 07 September 2009 - 18:12

    Karin:

    Hey lieverds!
    Super om weer van jullie te horen! Wat een geweldige verhalen en foto's. Echt leuk en interessant om te lezen! Hele dikke zoen van KaRinze

  • 07 September 2009 - 18:37

    Cassandra Bosters:

    Hoi Yael,

    Wat een geweldige reis! Leuk om te lezen hoe op jullie ontdekkingstocht luxe en ontberingen elkaar afwisselen.
    Ik heb onlangs de webteksten geschreven voor alle landen waar Save the Children actief is. Het idee dat jij daar dan ook echt rondloopt! Voor mij zijn het slechts namen. Vind ik wel een gek idee. Maak maar een paar mooie interviews voor STC met de local kids. Kunnen ze dat op hun website plaatsen. Nog heel veel plezier.

    Hartelijke groet,

    Cassandra

  • 12 September 2009 - 15:30

    Henk En Rineke:

    Lieve jarige Yael,

    13 september 2009:
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Wij wensen je een gezond, gelukkig en in alle opzichten goed nieuw levensjaar toe met veel Twinkling Eyes samen met Iddo.

    Veel liefs,
    Henk en Rineke
    Twinkling Eyes


  • 13 September 2009 - 13:24

    G En E Schotanus:

    Hoi Yael

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heeft Iddo je getracteerd op beschuit/ appeltaart oid?
    Helaas kunnen we je niet telefonisch bereiken.
    Geniet van het rustige Ghana en doe de groeten aan Iddo. Volgend jaar , je verjaardag vieren in Nederland?

    Liefs

    Elly, Gerard

  • 14 September 2009 - 17:43

    Hans Hulshof:

    Hallo Yael en Iddo,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Yael, als ik me niet vergis was dat gisteren. Het zal ongetwijfeld een verjaardag zijn geweest die je niet gauw vergeet. Met heel veel belangstelling volg ik jullie reis. Ongelooflijk, wat zullen jullie veel indrukken opdoen.
    Mijn dochter Harmke is zojuist terug van een vakantie in Kenia en raakt niet uitgepraat over Afrika. Laat staan juliie, die op zo'n bijzondere manier dit continent beleven. Ik zie uit naar jullie volgende verslag. Groeten uit Lichtenvoorde, Hans

  • 07 December 2009 - 06:50

    Anne Schiltmans-Emmanuel Eykerman:

    Hoe was het in Ivoorkust?Want wij gaan over een week

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iddo en Yael

Van Nederland naar Afrika en Azie.

Actief sinds 14 Dec. 2008
Verslag gelezen: 1116
Totaal aantal bezoekers 56598

Voorgaande reizen:

06 Mei 2009 - 01 December 2010

Afrika/AzieTrip

Landen bezocht: