Merry X-mas & Happy New Year!!! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Iddo en Yael - WaarBenJij.nu Merry X-mas & Happy New Year!!! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Iddo en Yael - WaarBenJij.nu

Merry X-mas & Happy New Year!!!

Door: Yael

Blijf op de hoogte en volg Iddo en Yael

24 December 2009 | Kenia, Nairobi

Lieve mensen,

Vanuit een zonnig Kenia, wensen wij jullie een supermooie witte kerst en een fantastisch nieuw jaar!!!!

Heel veel liefs,
Iddo & Yael

• 24 December 2009 - 11:40

Mama Papa:

Vanuit een sneeuwwitte omgeving wensen we jullie alle goeds toe voor het komende jaar! Bovenal een behouden thuiskomst!!!! xxxx

• 24 December 2009 - 12:30

Jacoline En Sybren:

Lieve Iddo en Yael,

Wij wensen jullie ook hele fijne kerstdagen en gelukkig nieuw jaar toe.

xxx

• 24 December 2009 - 12:39

Hans Hulshof:

Hallo Yael en Iddo,

Vanuit een witte Achterhoek (Lichtenvoorde) wens ik jullie, ook namens Ria en de kinderen, een hele fijne Kerst tot en natuurlijk alle goeds voor 2010.

• 24 December 2009 - 12:50

Niels&Leonie:

een goed nieuwjaar samen!
    groeten uit Gouda

• 24 December 2009 - 14:23

Mam&pap&Thijs:

We spreken elkaar vanavond, maar nu toch ook maar even jullie wens retourneren. Ook jullie een schitterend 2010! Heel benieuwd wat dat jaar voor jullie allemaal nog gaat brengen.
    Nog ruim een week en dan zien we elkaar! Koffer met spullen voor jullie is al gepakt en kan amper dicht. Hopen dat het minder is dan 20 kilo.
    xxxxxx M&P&T

• 26 December 2009 - 15:23

Henk En Rineke:

Hallo Yael en Iddo,

Wij wensen jullie zonnige kerstdagen en een twinkelend 2010 toe!

Medio maart komt er een nieuwe bundel (Toekomst) voor Save the Children uit.

Leef en geniet!

• 29 December 2009 - 15:29

Goossen:

Lieve Yael en Iddo,

hopelijk hebben jullie leuke kerstdagen gehad. Vanuit een koud Nederland wens ik jullie een heel mooi, gezond en inspirerend 2010 toe.

Hartelijke groet,

Goossen

• 29 December 2009 - 20:02

KaRinze:

Lieve Iddo en Yael,
    Heel veel geluk gewenst in 2010!!!
    Veel liefs,
    KaRinze

• 02 Januari 2010 - 12:56

Roel En Astrid:

Vanuit Rotterdam, de beste wensen voor 2010 en nog een hele mooie tijd in Afrika gewenst.

• 05 Januari 2010 - 18:48

Karin En Rinze:

Ha lieve broer en zus,

Het lukt ons niet telefonisch contact te krijgen. We wensen jullie i.i.g. allebei een gezond en gelukkig 2010 toe. Geniet nog van de reis en blijf zo lang mogelijk weg. We missen jullie wel, maar als je terug bent in NL komen er veel dagen dat je terug verlangt naar Afrika.

Cia. karinze

Het was weer genieten van jullie reisverslag en kleurrijke indrukwekkende
    foto's[die lip] We hopen in april iets van de Afrikaanse cultuur te proeven ,dan hopen we Alja,Marcus en onze Levi te knuffelen.Een voorspoedige reis,lieve Yael en Iddo.